Kahta Anadolu İHL Başarılı Öğrencilerini Ödüllendirdi

Kahta Anadolu İHL Başarılı Öğrencilerini Ödüllendirdi


Kahta Anadolu İHL başarılı öğrencilerini ödüllendirdi

Adıyaman`ın Kahta ilçesi Anadolu İmam Hatip Lisesi`nde, Fiziksel ve mevcut fazlalığı sorunların giderilmesinin ardından başarılı öğrencileri İmam Hatip farkıyla topluma kazandırmak amacıyla, ilk 20 öğrenciye burs verildiği belirtildi.

2015-2016 eğitim ve öğretim yılı itibariyle Kahta ilçesi  Anadolu İmam Hatip Lisesine 300 ve üzeri puanla  yerleşen onlarca öğrenci olduğu belirtilerek ödül almaya hak kazanan öğrenciler için  okulda ödül töreni  düzenlendi.

Geçen sene başlatılan çalışmayla Kahta İmam Hatip Okulu`nu tercih eden öğrencileri ödüllendirmeye yönelik alınan karar kapsamında 400 ve üzeri puan alarak ilk tercihte okula yerleşen 3 öğrenciyi umre ile, 300 ve üzeri puan alan ilk 20 öğrenciye ise aylık düzenli olarak burs verileceği beyan edilmişti.

Ödül töreninde konuşan Okul Müdürü Bilal Altınel “Geçen yıl okulumuzun kalitesinin daha da ileriye götürülmesi ve tercih edilmesi amacıyla meslek dersleri, rehber öğretmenleri ile idarecilerimiz tarafından, okul tanıtım ziyaretleri düzenledi. Tüm köy  ve ilçe merkez ortaokulları ziyaret edilerek bilgilendirme semineri düzenlendi. Seminerlerimizde öğrencilerimize okulumuzu tercih etmeleri durumunda kendilerini ödüllendireceğimizi belirtmiştik. Ödüllerimizi tamamen kendi öğretmen ve mezunlarımızın imkanlarıyla vereceğiz. Bunun için destek olan tüm öğretmen ve mezunlarımıza da teşekkür ederim. Bugün bu ödülleri takdim edeceğiz. Okulumuzu tercih eden öğrencilere ve velilerini tebrik eder, teşekkür ederim.” ifadelerini kullandı. 

Öğrencilerden Yahya Yıldırım ise, “Bu okula isteyerek geldim. İnşallah gelecekte imam hatipli olarak milletime faydalı olacağım. Okulu tanıtan, teşvik eden ve destek veren herkese teşekkür ederim.” dedi.

Müdür yardımcısı Mustafa Arı ise ödülün sembolik olduğunu ,asıl maksadın imam hatip vizyon ve misyonuyla donanarak topluma katkıda bulunacak fertler yetiştirmek olduğunu belirtti.